Snel scoren met Google AdWords™ en/of Facebook

Direct resultaat door gesponsorde links
De gesponsorde links, betaalde advertenties, staan in Google™ bovenaan en onderaan in beeld. Zij hebben een groen blokje in de tekst met Adv. Hoe werkt dit nu eigenlijk?

Je start een AdWords campagne™ met zoekwoorden of combinaties die je zelf kiest. Je geeft aan wat de campagne per maand mag kosten en wat de maximale prijs per klik is. Je betaalt wanneer een bezoeker klikt op jouw advertentie. Je betaalt alleen het afgesproken bedrag. Zodra de daglimiet is bereikt wordt de advertentie niet meer getoond. Zo betaal je dus nooit meer dan gewenst. Jouw advertentie wordt geplaatst naar gelang je bod. Hoe hoger het bod per klik, hoe hoger de advertentie wordt geplaatst. De concurrentie bepaalt dus mede de prijs, de hoogste bieder staat bovenaan.

Snel scoren met Google AdWords™ en/of Facebook

Ik sta al bovenaan

Dat kan. Toch is het verstandig een AdWords™ campagne te starten. Kliks bij Google AdWords™ zijn externe links. Een externe link is een link vanuit een andere website naar jouw website. En deze externe links zijn belangrijk en zorgen ervoor dat jouw website sneller wordt gevonden. Een campagne met Google Adwords™ draagt hier aan bij. Vanzelfsprekend kunnen wij een dergelijke campagne voor jou opzetten en onderhouden. Met behulp van de Google Adwords™ rapporten houden we je op de hoogte van jouw campagne.


En wat dan met Facebook?

Binnen Facebook kun je berichten sponsoren. Vrijwel hetzelfde idee als Google Adwords™ echter bij Facebook kun je een foto en bewegende beelden in je advertentie plaatsen. Daarnaast kun je meer precies je doelgroep bepalen binnen Facebook.

Meer weten? Vraag ons naar de mogelijkheden.